What?!?!

Liksom WTF? :S

Satt o läste på forum om pinsamma grejjer :P läs ! haha!




det sexsigaste någon har gort

jag va med min vän och mi pojk vän så började vi hänga på stan och min kompis blev så klart avensjuk då så kom hennnes kille och så springer hon fram och säger: ska vi ha grupp sex på taket med mina vänner ingen komer å se oss .så säger vi okej å så går vi upp på taket men sexiga kläder genom hennes balkong vi tog med några kompisar som okså skulle ha sex och min komis syster filmade så hade vi sex va så skönt så märker vi att två personer går upp den ena e min kompis syssters kille komer och så har alla sex sen så tog min kompis filmen och började filma hennes syster ha mun sex just då och pötsligt så hade min kompis mamma å pappa komit så hörde dom kanske oss så går dom upp där å ser oss då blir hennes mamma så arg å sa du fick ju inte ha sex det har du lova så då titta hon så inte någon blöder så piinsamt!!!!




Kommentarer
Postat av: Céline

Jasså du, så det är sånt där du sitter och läser ;)

2010-05-20 @ 22:23:51
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0