Do you think this is funny ?

Han: Ta på den nu. För min skull! Hon: --------- Ja, jag gör väl det då.
Han: Så. Det blev ju fint. Hon: ----
Han: Ja, då börjar vi då. Vi sätter oss. Hon: Hur gör man?
Han: Du tar den i handen. Hon: NÄÄ, va äckligt!!!
Han: Nejdå. Ta om huvudet med ena handen. Hon: Ja, å sedan då?
Han: Jo, sen tar du och drar med den andra. Hon: Såhär!
Han: Ja just så. Det gick ju fint. Hon: Och nu då
Han: Nu suger du. Hon: Nääähää, du skojar!!??
Han: Nej, jag skojar inte. Sug nu. Hon: Va, äckligt. Skall man verkligen göra så här??
Han: Ja. Hon: Är du säker?
Han: Jadå, jag har gjort det här förut. Lita på mig. Sug nu. Hon: (suger) Hmmmmmmmm.
Han: Nå, vad tycker du? Hon: Smakade salt.
Han: Ja, det var väl gott?? Hon: Inte alls så dumt. Hur gör man nu då?
Han: Nu särar du på benen. Hon: Va, vad sa du??!!
Han: Du särar på benen. Hon: Såhär, menar du?
Han: Ja, fast du får sära på
benen mera annars kommer man inte åt. Jag skall visa. Hon: Jaha, jag förstår.
Han: Just så. Och så tar du den här i handen igen. Hon Hmmm.
Han: Sedan när du pillat fram den här så stoppar du den i munnen. Hon: Jaa.
Han: Aaah, där gick det. Hon: Vad gör man med det här gula? Skall man äta det.
Han: Ja, kan man göra om man vill. Hon: Jaha. Hmmmm. GOTT!!
Han: Hmm, det är inte dumt. Hon: ---
Han: Se på mig nu. Jag försöker pilla fram den här lilla skära med fingrarna. Hon: Hmmm!
Han: Det kan vara lite svårt ibland och då får man använda munnen. Hon: Hmmmmmmmm!!
Han: Man kan suga lite också, då kan det ibland gå lättare. Hon: (suck) Hmmmmmmmmmmmm!!!
Han: Nu gick det!! Hon: Jaaa.
Han: Tyckte du det var gott? Hon: Ja, det var faktist inte så dumt.
Han: Vill du ha mera? Hon: Ja, gärna. Men du, måste det vara så här omständligt??
Han: Jo, men det går till så här när man äter kräftor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0