Sorry

Hallå nu... det var ett tag sen man skrev lite skit här ^^ men men, ska försöka bättra mig, jag lovar!
ialafall...

Denna helgen har ju varit lite sådär mys.. freda-> otten me céline o mkk o ega o tobbe m,m... väldigt skojsigt, drog hem till céline efter och sov där o mys..:) ialafall vakna vid 10 lr vare va för sötnosen skulle jobba så åkte hem medans hon åkte till jobbet ^^. puss.


Lördag - ite gjort ett skit, bara suttit vid datorn,sett på film o softat typ.. e helt död:D.

->



jag vill helst inte snacka, inte prata med nån
men folk tror sig ha koll, dem tror sig fatta själv
om hur ja mår och vad jag gillar dem vet allt om mig (?)
men dem vet ingenting alls, för ja har aldrig berättat!
hur du kom stanna kvar och hur du fyllde mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Céline

Min lilla sötnos då, älskar dig :D<33

2009-09-27 @ 19:44:43
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0