Så är det.

Måndag

Vaknade,drog till skolan,hade musik, alltid trevligt.. slutade vid 4 eller nått, drog till BC-Träffa céline och sen drog till IFK och efter det följde jag med Céline hem, vi gick o la oss direkt och sedan blev det :

Tisdag

Vaknade upp hos älsklingen,drog till skolan hade lite lektioner, sedan hade jag Instrument o sång då vi ägde som vanligt :) as kul är det, man spelar typ i band.. vi har en grupp som vi spelar hela tin med.. :) så spelar vi covers åh så. Ialafall, slutade vid 20 i 4 och åkte till recesentrum och där träffa ja Céline o Sofie ^^, Sofie drog ganska fort, det gjorde linda också, så ja o céline blev ensamna så gick vi till bussen där det va typ 2020202020 folk, helt insane, ialafall tog bussen hem, céline skulle på körlektion, jag kom hem, satte mig vid datorn o så o tagit lugnt, ska nu ner o se IDOL 2009, alltid kul o se alla dåliga.. :P, Ialafall, imorgon är det skola igen och kök som väntar!:)

 

 

 

Jag Älskar Dig Céline Nillsson <3


Kommentarer
Postat av: Céline

Jag älskar dig med sötnos :D<33

2009-09-09 @ 07:14:09
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Robin!

Älskkk <3

2009-09-09 @ 09:06:07
Postat av: Malin

Att hon aldrig kan fatta hur söt hon verkligen är :O ;D

2009-09-09 @ 13:39:37
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Robin!

Säger¨t ... hon e så sööööööt <3 :)

2009-09-09 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0