O_q

Jag älskar dig céline nilsson<3




Det finns ingen lika underbar människa som du, du har allt, du är min underbara älskling
Ditt ansikte, dina blåa isbergs ögon som man bara....fastnar i.
jag vet att vi har bråkat, men det är väl det förhållande måste vara med om för att fungera?
Jag har aldrig menat att göra dig ledsen, vet att min svartsjuka är en pain in the ass.
jag förbättrar mig,blir inte sämre, jag förbättrar mig.
Vissa har man hört har tröttnat på deras flickvänner(?)
men hur kan man göra det när man har en så underbar flickvänn som céline.
finns ingen som du, jag kommer aldrig tröttna på dig.
Jag är lika kär i dig nu som jag var för nästan 8 månader sedan.
och ja får fortfarande "pirr i magen" innan jag ska träffa dig och när jag träffar dig.
jag älskar dig min underbara céline Nilsson, alltid vi <3


Kommentarer
Postat av: Céline

naaw min lilla älskling då :) jag älskar dig mest<333

2009-09-30 @ 12:19:02
URL: http://celinsaan.blogg.se/
Postat av: Robin

Älskar dig mest!<3

2009-09-30 @ 12:20:17
Postat av: Hehu

gay :)

2010-01-28 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0