I dont want you to feel sorry for me.

Onsdag

Inget har hänt denna dag... va inte ens i skolan.., sen kom dock Céline o myyyste så dagen vart perfekt sen:)) älskar dig

 

Torsdag

Vaknade upp med Céline brevid mig och gick upp o tog sedan bussen till skolan då ja kom och hade det mysiga samtalet med janne... "gillar du inte att vara här"? trivs du inte? hatar du mig?förlåt isåfall.
jag bah, NEJ ja hatar verkligen inte dig bästa janne, så sa han Tur det du, för jag vill att du skavara kvar här o lära dig och fortsätta va bra. ja bah okej :O ja vill ocksåva kvar här o så :O men iaf, ska försöka gå nuvarje lektion och allt....(förlåt för mitt tangentbord e cp medmellanslag)  ialafall klockan blev 3 och vi fick busskorten sen sluta, åkte hem, kom hem och spela lite sen såg på idol och Överlevnare... skit bra är det:) men nu snart ska ja sova, skola imorn, kök, och med bästa Micke <3






Your never going to be a part of me...


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Härligt du Robin, ha´t så kul i skolan haha.. gör käk åt mig fan e hungrig :)

2009-09-11 @ 13:03:02
URL: http://tobbeholmberg.blogg.se/
Postat av: Robin!!

haha klart ja ska ;)

2009-09-13 @ 03:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0