Volbeat

HELGEN


FREDAG

Började med att jag jag vaknade vid 11 halv 12 för jag hade ledigt från skolan, vi hade Kvälls öppet så vi fick ledigt på fredan, ialafall så vaknade ja, tog på mig, satte mig vid datorn o spela lite gran, sedan kom céline och vi såg idol och myyste.<3 o sen somna

LÖRDAG

Vaknade upp med céline vid 12-1 tiden, trötta :O, sedan gick vi ner o såg på tv o åt frukost och allt vare va, sedan gick vi ut på promenad tills hon skulle åka hem, det var mys, älskar dig. när céline åkte hem åt vi piza och min mor och far skulle ut på fest, så vi fick ta hand om hunden, men det var kewl, vi såg lite på volbeat,såg på film, The haunting in conecticut lr wtf den hette, den va läskig xD men bra, och sedan typ aa såg lite annat film o så

SÖNDAG

Vaknade upp vid 12-1 igen! och satte mig vid datorn, ska snart raska mig iväg till Céline där jag ska spendera natten:), puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0